2009年2月9日星期一

生日礼物

今年我是最早收到生日礼物了
是什么呢??

登~~登~~登~~登~~
就是我的第一张正版专辑
就是FMSHE!!!!
而且是亲笔签名的FMSHE!!!
谢谢J~J~J~

p/s:
我真的还蛮suprise的!!
就在吃点心时收到这份礼物!!
不过很好猜~~
因为SHE的专辑外形很好认~~
可能你们以后可以把它包成正方形
哈哈!!!!
谢谢x9999999999999999







5 条评论:

Joanna 说...

u are welcome~!
as long as u like it,
then its worth to get their signature for u ^^

josephine 说...

hey,u r welcome~~my fren~~
enjoy the song n MV~~(^.^)

jerry 说...

i sure like it!!!
thanks dude
thanks for waiting under rain n get singnature 4 me
n thanks joajoa 4 call me live 2 hear their voice!!!!

Joanna 说...

yalor ho..i've forgotten about it ald..ahaha! we've also recorded the videos for u too. but got no chance to show u. lol...next time ba!

匿名 说...

我发现到SHE的签名很随便,也没有诚意的感觉。上次我的《Play》专辑更惨⋯⋯Selina直接签一个S,Hebe一个H,Ella一个E⋯⋯
真失望。
原本我还有点后悔没有买她们的《FM》专辑给她们签,mana tau 我看了你的照片,发现原来签名也是差不多,也没有诚意。